Όροι Χρήσης ΛΗΤΩ Βρεφικά Πολυκαταστήματα
search star

Καλάθι Αγορών

X
Δεν έχουν προστεθεί προϊόντα στο καλάθι σας
Το καλάθι μου
Είδη: 0 Αξία: 0 €

Όροι Χρήσης



Τροποποίηση των όρων του παρόντος

Η εταιρεία ΛΗΤΩ ΑΕ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών.


Τήρηση αρχείου

Σας ενημερώνουμε ότι βάσει του Ν.2472/97 τηρούμε τα εμπορικά προσωπικά σας στοιχεία στο αρχείο μας και έχετε πρόσβαση σε αυτά σύμφωνα με το νόμο.


Ασφάλεια / προσωπικά δεδομένα

Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη της μεταξύ μας συνδιαλλαγής είναι η γνωστοποίηση από πλευράς σας κάποιων προσωπικών σας στοιχείων. Για να μπορέσετε να ολοκληρώσετε μια παραγγελία θα σας ζητήσουμε το πλήρες ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνση στην οποία θα αποσταλούν τα προϊόντα, τον αριθμό του τηλεφώνου σας και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.

Η εταιρεία ακολουθώντας τις αρχές της προστασίας των προσωπικών δεδομένων δεν πρόκειται να προβεί σε οποιαδήποτε αθέμιτη και χωρίς την προηγούμενη έγκρισή σας χρήση. Συγκεκριμένα, η εταιρεία με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει, δημοσιοποιεί, πωλεί ή ανταλλάσσει τα προσωπικά στοιχεία και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε.

Επίσης μπορείτε οποτεδήποτε να προβείτε, εφόσον υπάρχει λόγος, στην αλλαγή των προσωπικών στοιχείων που μας έχετε γνωστοποιήσει ή να ζητήσετε τη διαγραφή τους.


Προστασία προσωπικών στοιχείων

Τα προσωπικά στοιχεία που καταχωρείτε στην εγγραφή σας ως μέλος χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνον από την εταιρεία ΛΗΤΩ ΑΕ για την εκτέλεση των παραγγελιών σας. Σε καμία περίπτωση δεν έχουν πρόσβαση σε αυτά πρόσωπα που δεν διατηρούν σχέση συνεργασίας με την εταιρεία μας.


Δικαίωμα Υπαναχώρησης / Επιστροφή

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία που πραγματοποιήσατε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.letoshop.gr ή μέρος αυτής, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που εσείς ή ένας τρίτος, διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς, απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.

 

Επιστροφές δε γίνονται δεκτές:

  • Σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως καλλυντικά, μαγιό, κάλτσες, καλσόν, εσώρουχα.
  • Σε προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα, όπως ειδικές παραγγελίες επίπλων, μεταλλικών ειδών, κλπ.
  • Σε σφραγισμένα ηχητικά έγγραφα ή σφραγισμένα έγγραφα βίντεο που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση (CD, DVD) 
  • Στα βιβλία.



Η επιστροφή δύναται να γίνει με δύο τρόπους:

  • Να παραδώσετε εσείς τα προϊόντα απευθείας σε ένα κατάστημα ΛΗΤΩ.
  • Να αποστείλετε τα προϊόντα στο κατάστημα ΛΗΤΩ που εκτέλεσε την παραγγελία σας (στοιχεία του οποίου αναγράφονται στο παραστατικό αγοράς) αναλαμβάνοντας το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων, σύμφωνα με την παρ. 10 του άρθρου 4 Ν. 2251/1994. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ACS Courier. Από τη στιγμή που τα προϊόντα φύγουν από εσάς, η Εταιρεία τα παραλαμβάνει εντός 2 εργάσιμων ημερών και μέσω της ACS Courier. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με ταχυδρομείο, θα πρέπει υποχρεωτικά να γίνει με τη μέθοδο του «συστημένου» διαφορετικά δε μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας.



Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις: 

  •  Προτού προβείτε σε κάποια ενέργεια, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό κατάστημα στο τηλέφωνο +302111026730 (Δευ-Παρ, 09:00-17:00) ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση webmaster@letoshop.gr, ώστε να μας ενημερώσετε για την πρόθεση επιστροφής του προϊόντος ή των προϊόντων που παραλάβατε. 
  • Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, μη χρησιμοποιημένα, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις που φέρουν (π.χ. ετικέτες) και να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία.
  • Μαζί με τα προϊόντα οφείλετε να συμπεριλάβετε και όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο και δελτίο αποστολής ή κάρτα αλλαγής).
  • Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως έχετε εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Εταιρεία για την αποστολή των προϊόντων και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.


Όταν παραληφθούν τα προϊόντα, θα ελεγχθούν ως προς την κατάστασή τους και εφόσον τηρούνται οι όροι της πολιτικής επιστροφών της Εταιρίας, θα εκδοθεί άμεσα
 πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας προκειμένου να το αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας (σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να αναφέρετε στη νέα ηλεκτρονική παραγγελία στο πεδίο «Σχόλια» ότι υπάρχει πιστωτικό υπόλοιπο).  Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, η Εταιρία υποχρεούται να σας αποδώσει εντός 14 ημερολογιακών ημερών το τίμημα που εισέπραξε για τα επιστρεφόμενα προϊόντα και με τον ίδιο μέσον που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή τους. Συγκεκριμένα:

  • Εάν η εξόφληση έγινε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του eShop, η Εταιρία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η Εταιρία, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη.
  • Εάν η εξόφληση έγινε με αντικαταβολή ή κατάθεση σε τράπεζα, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, σημειώνοντας IBAN, το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου και την τράπεζα την οποία αφορά.
  • Εάν η εξόφληση έγινε με Paypal θα γίνεται επιστροφή μέσω Paypal.


Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο (π.χ. 1+1 δώρο)
 θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.

 

Ελαττωματικά προϊόντα

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος απευθυνθείτε στην Εταιρεία μας για την αντικατάσταση αυτού. Η Εταιρεία μας θα αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρηθούν οι όροι της πολιτικής επιστροφών της Εταιρείας.

Χρήση κάρτας μέλους ΛΗΤΩ

Ο συνολικός αριθμός πόντων που εμφανίζεται στο «Πορτοφόλι» αφορά τους συνολικούς πόντους όπως έχουν διαμορφωθεί από τις οριστικοποιημένες αγορές του πελάτη, κι όχι από τις παραγγελίες που βρίσκονται στο στάδιο της εκτέλεσης.

Αποποίηση ευθύνης

H εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές, χαρακτηριστικά ή φωτογραφίες και διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής τιμών χωρίς προειδοποίηση. Η μεταφορά των εμπορευμάτων γίνεται με την ευθύνη του πελάτη.